ایران و صادرات

فضایی برای تحلیل صادرات

ایران و صادرات

فضایی برای تحلیل صادرات

  • ۰
  • ۰

مهاجر رئیس اتاق بازرگانی مازندران نبود شرکت های بزرگ صادراتی و برندسازی و بالا بودن تعرفه گمرکی کشورهای هدف را از مهمترین موانع پیشروی صادرات مازندران بیان کرد عبدالله مهاجر در نشست خبری در ساری مهمترین تصمیم سازی جدید برای دور زدن بدعهدی برجامی آمریکا را ارتباط گیری با شرکت های کوچک خارجی دانست و افزود : این شرکت ها به دلیل این که ارتباط کمتری در حوزه صادرات در کشور آمریکا دارند، مصونیت بیشتری برای ارتباط گیری با جمهوری اسلامی دارند.

وی اضافه کرد : در شرایط فعلی با خروج آمریکا از برجام تا حدودی مبادلات بانکی ما نسبت به گذشته دچار مشکل شد و با این وضع نیز دولت می تواند با حمایت از صادرکنندگان این دشواریها را کاهش دهد.
رئیس اتاق بازرگانی مازندران پرداخت مشوق های صادراتی، تعیین نرخ ارز منطقی و متناسب با شرایط روز را از راهکارهای پیشنهادی برای این حمایت اعلام کرده است.
بود.


به گفته وی 95 هزار تن صادرات کیوی از گمرکات استان های دیگر انجام شد.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران دلیل انجام 95 درصد صادرات کیوی این استان از گمرکات سایر استان ها از جمله استان همجوار ( گیلان) را ناشی از نبود زیرساخت و گرانی حمل و نقل دریایی انتقال از مازندران نسبت به سایر استان ها بیان کرد.
وی نبود شرکت های بزرگ صادراتی و برندسازی و بالا بودن تعرفه گمرکی کشورهای هدف را از مهمترین موانع پیشروی صادرات مازندران بیان کرد.

  • ۹۸/۰۴/۰۳
  • yadman bardia

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی